البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

انتقال مالکیت گروه و کانال تلگرامی در به روز رسانی ۵.۸

باز هم به روز رسانی دیگری از تلگرام با کلی ویژگی های جدید و جالب به همراه انتقال مالکیت گروه و کانال که در ادامه به تمامی آنها می پردازیم. شاید به غیر از بحث انتقال مالکیت، اضافه کردن افراد و اضافه شدن به گروه ها براساس موقعیت مکانی هم امکان جالب دیگری باشد که در تلگرام ۵.۸ اضافه شده است.

اضافه کردن مخاطب جدید

وقتی از یک فرد جدید پیغامی دریافت می کنید، در بالای چت دو گزینه برایتان ایجاد می شود. یکی اضافه کردن مخاطب و دیگری بلاک کردن مخاطب. با انتخاب اضافه کردن مخاطب، این مخاطب به لیست مخاطبان شما اضافه خواهد شد و در مورد اینکه شماره اش را بتوانید ببینید یا خیر بستگی به تنظیمات طرف مقابل برای دیده شدن شماره تلفن در تلگرام دارد. اگر هم که او را نمی شناسید به راحتی می توانید با انتخاب گزینه Block User او را در تلگرام بلاک کنید تا دیگر مزاحمتی هم برایتان نتواند ایجاد کند.

انتقال مالکیت گروه ، دیجی دکی

جابجایی مخاطب براساس موقعیت مکانی

آیا برای شما هم پیش آمده که در یک موقعیت هایی بخواهید سریع اطلاعات تلگرامی شخصی را از او بگیرید و مجبور باشید که شماره اش را وارد کرده و نامش را وارد کنید و … که بعضا آزار دهنده و زمان بر هم می شود. حالا در به روز رسانی جدید بدون هیچ زحمتی، به راحتی به بخش مخاطبان تلگرامتان بروید و گزینه Add People Nearby را انتخاب کنید.

انتقال مالکیت گروه ، دیجی دکی

شما لیستی از افراد با تلگرام به روز خواهید دید که در نزدیکی شما هستند. فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید و تمام، او را در مخاطبان خود خواهید داشت. اگر اجازه دیدن شماره تلفنش را هم داده باشد، بعد از اضافه شدن می توانید شماره تلفنش را هم ببینید! وگرنه می توانید بعدا از طریق چت شماره اش را بگیرید 
                                

                                
                                <style>
    @media (min-width: 992px) {
        #abs {
            width: 80% !important;
            margin: auto !important;
        }
    }
</style>

<div id=

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.