البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

در تلگرام با خودتان چت کنید

آیا تا بحال شده که در تلگرام مطلبی را ببینید و دوست داشته باشید در جایی ذخیره کنید؟ عکسها را که در حافظه گوشی ذخیره می نمایید، اما متنها را باید چه کرد؟

در این پست دکی راهکاری را به شما ارائه خواهد داد تا به راحتی این کار را به انجام برسانید. کافیست در لیست مخاطبین گوشی تان اسم و شماره خودتان را اضافه نمایید! آنگاه در فضای تلگرام به راحتی می توانید با خودتان چت کنید و پیغام های مورد علاقه تان را به خودتان فوروارد نمایید!

از دیگر محاسن این کار فرستادن فایل از موبایل به رایانه شخصی تان و بالعکس می باشد. کافیست روی هردو سیستم با شماره خودتان تلگرام را رجیستر کرده باشید.

Telegram DigiDoki

تلگرام، دیجی دکی

یک کار جالب در تلگرام ایجاد یک کانال خصوصی (private) است و در آن خود و اشخاص دیگری را که دوست داری عضو کنی و به هر کس که می خواهد در آن پیغامی بگذارد اجازه ادمینی بدهی. حسن این کار این است که دیگران به این کانال دسترسی نخواهند داشت!


تعمیر گوشی تعمیر موبایل

قابل توجه دارندگان گوشی آیفون با امکان Siri

در گوشی های آیفون به روز رسانی شده یک قابلیت تحت عنوان سیری (Siri) اضافه شده که با آن گوشی ناطق شده و می توان با گوشی صحبت کرد و کارها را پیش برد.

Voice-commands Siri DigiDoki

سیری، دیجی دکی

اما باید احتیاط کرد که همین سیری خانوم می تواند راهی باشد برای دور زدن رمز اولیه گوشی و بدون وارد کردن رمز می توان به گوشی دسترسی پیدا کرد.

به دلایل امنیتی از بیان چگونگی این کار پرهیز می کنم اما وظیفه مبی دکی ارائه پیشنهاد برای جلوگیری از سوءاستفاده دیگران است. با وجود آنکه شرکت اپل از چنین نقصی آگاه شده، اما راهکاری برای از بین بردن آن در به روز رسانی های بعدی خود ارائه نکرده است. اما به هرحال خود صاحب گوشی توانایی رفع این نقیصه را دارد. بهترین کار این است که هنگامی که نیازی ندارید، قابلیت سیری را خاموش کنید.

Turn Siri Off DigiDoki

خاموش کردن سیری، دیجی دکی

تعمیر موبایل با دیجی دکی آسون میشه



حافظه گوشیت پرشده اما چیز زیادی توش نداری؟

اتفاقی که بارها برای خیلی از ما افتاده یا بلاخره روزی خواهد افتاد پر شدن حافظه گوشی است. زمانی هست که گوشی پر از فیلم و عکس می شود که این امر طبیعی خواهد بود اما زمانی هست که هیچ عکس و فیلمی نداریم اما باز هم این پیغام برایمان ظاهر شده و اجازه عکس گرفتن نمی دهد.

full-memory-digidoki

حافظه پر، دیجی دکی

دلیل چیست؟ احتمالا شما در گوشیتان نرم افزار تلگرام را نصب دارید و از آن استفاده می کنید. در تلگرام عکسها و فیلمهای زیادی میبینید. فکر میکنید این عکسها و فیلمها چه می شوند؟ بله، درست است، فضای حافظه گوشی شما را اشغال می کنند و باعث پر شدن حافظه گوشیتان می شوند. حال با این موضوع باید چه کرد؟ در ادامه برایتان توضیح خواهم داد.

ساده ترین روش که البته بهترین روش نیست، پاک کردن و نصب مجدد تلگرام است. بدین ترتیب هرآنچه که در گوشی ذخیره شده به این ترتیب پاک شده و حافظه گوشی خالی می شود.

اگر گوشی آی او اس (ios) یا ویندوز فون دارید از داخل خود گوشی اقدام نمایید. به تنظیمات تلگرام رفته وارد بخش Chat Settings شوید. انتهای این صفحه وارد بخش Cache Settings شوید. در این بخش به شما نشان داده میشود که چه مقدار فضا از گوشیتان توسط همین عکسها و فیلمها اشغال شده است. احتمالا خیلی تعجب خواهبد کرد وقتی اعداد چند گیگابایتی ببینید. گزینه clear cache را بزنید تا فضای مورد نیازتان را خالی نمایید. البته به این نکته توجه داشته باشید که وقتی این گزینه را بزنید همه عکسها و فیلمها و آهنگهایی که در کانالها و گروه ها دانلود کرده و میدیدید را باید مجددا دانلود کنید. در آیفونها این بخش گزینه ای شده و می توانید هر چتی را که میخواهید پاک کنید.

حافظه پنهان دیجی دکی

حافظه پنهان، دیجی دکی

در گوشی های اندروید علاوه بر کاری که بالا گفتم، می توانید در بخش تنظیمات گوشی به بخش حافظه رفته و در آن بخش به بخش اپها رفته و فایلهای زیادی را پاک نمایید.

دیجی دکی درمقابل چشمانتان تعمیرات موبایل را انجام می دهد

در کنفرانس ۷ سپتامبر اپل چه گذشت؟ از قیمت آیفون ۷ گرفته تا آمار و ارقام جالب اپلی

بلاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت اپل در کنفرانسی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. شرکت اپل علاوه بر محصولات جدیدش آمار و ارقام جالبی نیز منتشر کرد. در ادامه به تفکیک آنها را بیان خواهم کرد و درمورد گوشی آیفون ۷ توضیح کاملی خواهم داد.

140billion-apple-digidoki

آمار اپ اپل، دیجی دکی

iphone-sale-digidoki

تعداد فروش آیفون، دیجی دکی

و اما چه آماری بیان شد؟ تا آن لحظه ۱۴۰میلیارد بار استفاده کنندگان از محصولات اپل از اپ استور نرم افزار دانلود کرده اند. ساعت اپل بعد از ساعت رولکس پرفروشترین ساعت دنیا لقب گرفته است. شرکت اپل توانسته یک میلیارد گوشی آیفون به فروش برساند.

apple-watch-sale-digidoki

رتبه فروش آی واچ، دیجی دکی

pokemon-go-i-watch-digidoki

آیواچ، دیجی دکی

در این کنفرانس علاوه بر این آمار از گوشی ها و ساعتهای جدید نیز رونمایی شد. ساعت های نسل دوم ضد آب و ضد خاک اپل که از نرم افزارهای معروفی همچون بازی پوکمان گو پشتیبانی می کند را معرفی کرد.

بخش هیجان انگیز این کنفرانس معرفی گوشیهای سری ۷ آیفون بود. گوشی های سری ۷ در دو مدل آیفون ۷ و آیفون ۷پلاس با مشخصه ضد آب و ضد خاک بودن به جهانیان و علاقه مندان به گوشی های آیفون معرفی شد.

iphone-7-colors-digidoki

رنگهای آیفون ۷، دیجی دکی

به زودی در یک پست مجزا به طور کامل در مورد ویژگی های این دو محصول جدید اپل توضیحاتی خواهم داد.

از دیگر اخبار مهم این کنفرانس تاریخ ورود به بازار و قیمت گوشیهای آیفون ۷ بود. ثبت نام برای خرید این گوشیها از ۹ سپتامبر آغاز شده و از ۱۶ سپتامبر علاقه مندان می توانند آنها را در دست خود داشته باشند. قیمت اعلامی از طرف شرکت اپل برای گوشی آیفون ۷ ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ به ترتیب ۷۹۰، ۹۱۰ و ۱۰۶۰ دلار و برای آیفون ۷ پلاس ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۹۱۰، ۱۰۳۰ و ۱۱۸۰ دلار اعلام شده است.

iphone-7plus-black-digidoki

آیفون ۷ پلاس سیاه، دیجی دکی

کارشناسان بازار احتمال می دهند که این مدلهای جدید تفریبا یک یا دو هفته بعد از ارائه در بازار جهانی به بازار ایران نیز برسد، اما احتمالا در ابتدا فاصله بسیار زیادی با قیمتهای اعلام شده در این پست داشته باشد. با کمی صبر (یکی دو ماه) می توان گوشیها را با قیمت واقعی تری خریداری نمود.

بزودی توضیحات کاملی درباره این گوشیها خواهم داد

تعمیر موبایل با دیجی دکی اسون میشه!

آمار فروش گوشی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶

براساس تازه ترین آمار و اطلاعاتی که توسط شرکت Strategy Analytics جمع آوری و منتشر شده است، مشخص شده که پرچمدار سال گذشته اپل یعنی آیفون ۶ اس، به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند در سرتاسر جهان شناخته می شود. از میان سه عنوان اول تا سوم در لیست گوشی های پرفروش و محبوب جهان، هر دو جایگاه اول و دوم از آن آیفون ۶ اس و آیفون ۶ شرکت اپل هستند.

آیفون ۶ اس در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۶ با رسیدن به رقم ۱۴.۲ میلیون دستگاه فروخته شده به عنوان پر فروش ترین محصول در آن زمان شناخته شد. رتبه دوم این لیست از آن محصولی است که دو سال از عمرش می گذرد. آیفون ۶ عنوان محصول دوم این رقابت را با رقم فروش ۸.۵ میلیون دستگاه از آن خود کرده است. جالب اینجاست که آیفون ۶ اس و آیفون ۶ توانستند رکورد فروش سامسونگ گلکسی اس ۷ اج که در ماه مارس امسال عرضه شد را هم بشکنند و در سه ماهه چهارم امسال، باز هم ۸.۳ میلیون دستگاه فروش داشته باشند تا گلکسی اس ۷ اج به عنوان سومی خود بسنده کند.

امروز هم گزارش انفجار یک مورد دیگر از گوشی های گلکسی نوت ۷ که خسارتی ۱۳۸۰ دلاری در اتاق یک هتل به وجود آورد احتمالاً اوضاع رقابت با اپل را برای سامسونگ خیلی سخت تر از گذشته خواهد کرد و در این میان هوواوی بیشترین سود را از این اوضاع خواهد برد.