البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

کسب درآمد بالا با یوتیوب توسط کودکان زیر 10 سال!

در مورد انواع استفاده های یوتیوب حتما شنیده اید. اینکه چقدر پر از محتواهای گوناگون بوده و یک محل مناسب برای یادگیری بسیاری از مسائل نیز هست. البته که ممکن است محتواهای نامناسب هم داشته باشد، که یوتیوب تنها راه دسترسی به آنها نیست! حالا دوست داریم برایتان از کسب درآمد بالا با یوتیوب نیز بگوییم. البان برایتان توضیح می دهد.

کودک 8 ساله و کسب درآمد بالا با یوتیوب و کانالش

بازی کردن کودکان با اسباب بازی امری طبیعی است. حال یک کودک هشت ساله توانسته به واسطه بازی کردن و با کمک یوتیوب بعد از درآمد 22میلیون دلاری در سال 2018، به درآمد 26میلیون دلاری در سال 2019 دست پیدا کند!

به گزارش فوربس، رایان کاجی، کودک هشت ساله امریکایی، این درآمد را به واسطه ایجاد یک کانال اسباب بازی به کمک پدر و مادرش به دست آورده است.

مطلب مرتبط: اعمال محدودیت سنی برای کاربران در اینستاگرام

این کسب درآمد بالا با یوتیوب با بازی کردن با انواع اسباب بازی ها و اعلام نظر درموردشان شروع شد و بعد از گذشت زمانی کوتاه، با 23میلیون فالوور یک کانال محبوب در یوتیوب به شمار می رود. فیلم های این کودک معمولا چند میلیون ویو می گیرند و جالب است بدانید در مجموع بیش از 34 میلیارد بار دیده شده اند!!!

کسب درآمد بالا با یوتیوب ، البان

فیلم های رایان بین 5 تا 10 دقیقه هستند. در یک مصاحبه هم رمز موفقیتش را بامزه و جذاب بودن خودش توصیف کرده است! 
                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

دیجی دکی

پوشاندن وبکم لپ تاپ تا چه حد لازم است؟

با توجه به زیاد و حرفه ای شدن هکرها، امنیت و حریم خصوصی افراد بیش از پیش در خطر است. برخی اقدامات همانند پوشاندن وبکم می تواند تا حدودی کاربران را در برابر این گونه تهدیدها محافظت کند. البان در ادامه بیشتر توضیح می دهد.

چرا باید اصلا نگران هک و حملات سایبری بود؟

حمله سایبری تنها به حمله به تاسیسات و زیرساخت یک کشور منوط نمی شود. تمام هک ها به نوعی یک حمله سایبری محسوب می شوند. هر بار که شخصی هک می شود، در واقع یک حمله سایبری اتفاق افتاده است.

شاید شنیدن آماری مختصر از تعداد حملات سایبری که در یک سال اتفاق می افتد برایتان جالب باشد:

  • تقریبا 53 درصد از ایمیل های ارسالی در سال 2018 اسپم بوده اند
  • در سال 2017 نزدیک به 19 میلیارد و 400 میلیون دلار به شرکت های امریکایی بر اثر حملات سایبری و باجگیری خسارت وارد شده است!
  • حداقل نیمی از کسب و کارهای کوچک در سال 2018 حداقل یک بار مورد حمله سایبری قرار گرفته اند.
  • در یک بازه سه ماهه در سال 2018، بیش از 765 میلیون حمله سایبری اتفاق افتاده است.

خلاصه همانطور که می بینید حملات سایبری به صورت خیلی وسیعی رخ می دهند و این آمار تنها مربوط به آمار رسمی ثبت شده هستند. چه بسیارند اکانت های هک شده اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و … که بعضا در این آمار نیامده اند. به نظر می رسد داشتن تدبیر برای مقابله با این حملات برای همه افرادی که از فضای مجازی و اینترنت استفاده می کنند لازم باشد.

پوشاندن وبکم ، البان

در سایت https://threatmap.checkpoint.com/ می توانید تا حدودی حملات سایبری در حال رخ دادن را به صورت زنده ببینید!

چرا پوشاندن وبکم لازم است؟

هکرها، باجگیران و کلا عوامل حملات سایبری از انواع روش ها به سیستم شما نفوذ می کنند. نصب یک اپلیکیشن نامطمئن، کلیک روی لینکی که از طریق ایمیل یا پیامک برایمان ارسال شده و … همگی راه های در دست گرفتن کنترل سیستم ما توسط هکرها هستند.

یکی از مواردی که هکرها تحت کنترل می گیرند دوربین لپ تاپ یا همان وبکم لپ تاپ است. با استفاده از این وبکم و تصاویر دریافتی انواع اقدامات نامناسب صورت می گیرد. تنها یک نفر در سال 2013 در امریکا، از 350 خانم به واسطه دسترسی به وبکم آنها و ذخیره عکس هایشان، توانست اخاذی و باجگیری کند که بعد از یافتن و محاکمه به 10 سال زندان محکوم شد.

پوشاندن وبکم ، البان

هکرها از طریق وبکم لپ تاپ شما علاوه بر اینکه به تصویر خودتان دست پیدا می کنند، از محیط اطرافتان نیز اطلاعات زیادی به دست می آورند. اطلاعاتی از منزل و وسایل داخلش، از محل کار، از افرادی که با آنها در ارتباطید و … هر کدام از این اطلاعات می تواند راهی برای باجگیری یا سرقت از شما باشند.

جالب است بدانید در تلویزیون های هوشمند، بعد از گزارشی مبنی بر هک دوربین های روی شان، دیگر خبری از دوربین نیست و در نسل های جدید، هر چقدر هم که تلویزیون هوشمند باشد، دیگر رویش دوربین وجود ندارد!

روش پوشاندن وبکم

برای پوشاندن وبکم کافی است یک تکه کاغذ روی آن بچسبانید. این امکان هم وجود دارد که کلا آن را به صورت فیزیکی از مدار خارج کنید، اما این کار توصیه نمی شود، چراکه اگر زمانی به آن نیاز داشته باشید، می تواند برایتان دردسر ساز شود.

در برخی بازارها، وسیله ای هم وجود دارد که روی وبکم می چسبد و به صورت کشویی می توانید روی آن را بپوشانید و یا باز کنید.

پوشاندن وبکم ، البان

بهتر است چسب روی خود دوربین قرار نگیرد، تا در صورت نیاز به استفاده مجدد از آن آثار چسب روی آن باقی نماند.

کلام آخر

فضای مجازی صد در صد جای ایمنی نیست. بهتر است به همه چی مشکوک باشید و اعتماد زیادی اصلا خوب نیست. ایمیل های ناآشنا، اسپم و عجیب را با احتیاط باز کنید. به ایمیل ارسال کننده دقت کنید و نه نام فرستنده. لینک های ناآشنا را اصلا باز نکنید. اپ ها و نرم افزارها را فقط از مبادی مطمئن نصب کنید. خلاصه خودتان باید مراقب حریم خصوصی تان باشید!


منبع: تعمیرات لپ تاپ البان

this accessory may not be supported در آیفون به چه معناست؟

ممکن است برای هر کاربر آیفونی اتفاق افتاده باشد که وقتی شارژر خودش را به گوشی متصل می کند و می خواهد گوشی اش را شارژ کند، پیام this accessory may not be supported برایش ظاهر می شود و گوشی شارژ نمی شود. البان در مورد این پیام خطار برایتان توضیح می دهد. این مسئله برای سایر وسایل جانبی هم ممکن است رخ دهد.

دلایل ظاهر شدن پیام this accessory may not be supported در دستگاه های اپلی

سه دلیل اصلی برای نمایان شدن پیام this accessory may not be supported عبارتند از:

  • مشکلدار یا خراب بودن وسیله جانبی و یا تایید نشده توسط اپل
  • دستگاه شما از وسیله جانبی پشتیبانی نمی کند (در مواردی غیر از شارژ کردن)
  • کانکتور دستگاه شما و یا وسیله جانبی آسیب دیده و یا خیلی کثیف است!

در ادامه البان راه حل هر یک از موارد ذکر شده را خواهد گفت.

راهکار اول همیشگی

در ابتدا، اولین راهکار بسیاری از مشکلات گوشی را انجام دهید. یعنی خاموش و روشن کردن گوشی و یا همان هارد ریست! با توجه به نوع آیفونتان باید ترکیبی از دکمه های هوم و پاور و یا یکی از دکمه های ولوم و پاور را باهم نگه دارید تا گوشی شما هارد ریست شود.

تمیز کردن کانکتورها

همانطور که پیش از این نیز برایتان گفتیم، پورت های گوشی ممکن است به مرور زمان کثیف شوند و عملکردشان به همین دلیل مختل شود. شما به راحتی و البته با دقت می توانید آن ها را تمیز کنید.

مطلب مرتبط: تمیز کردن پورت شارژ آیفون

یک راه تمیز کردنشان استفاده از سوزن و یا اشیا نازک نوک تیز است. البته مراقب باشید تا متال های درون پورت را خراب نکنید.

this accessory may not be supported , Elbaan

مسواک زدن به سر کابل شارژ هم یک کار خوب دیگری است که توصیه داریم آن را انجام دهید.

روش ساده تر سپردن کار به البان است! یک درخواست رایگان ثبت کنید، البان با شما تماس می گیرد. یا به گونه ای راهنماییتان می کنیم که خودتان این کار را انجام دهید و یا در صورت موافقت خودتان، می آییم و برایتان، مقابل خودتان کار انجام می گیرد!

بررسی قبل از خرید

حال که شما گوشی آیفون دارید، باید در خرید وسایل جانبی کمی بیشتر دقت داشته باشید. یا فقط محصولات جانبی خود اپل را بگیرید و یا اگر از برندهای دیگر می خواهید بگیرید، حتما گوشی همراهتان باشد و همانجا تست کنید.

بعد از تست اگر مشکلی نبود آن را بخرید.

شارژر استاندارد بسیار مهم هست

استاندارد بودن کابل و شارژر خیلی مهم هست و به همین دلیل این موضوع را جدا از دیگر وسایل جانبی بررسی می کنیم. اگر با کابل و شارژری که الان دارید، پیام this accessory may not be supported را دریافت می کنید، سعی کنید خیلی به استفاده از آنها اصرار نکنید. حتی اگر همان اجناس فابریک روی خود گوشی باشند.

this accessory may not be supported , Elbaan

کابل و شارژر بعد از مدتی ممکن است عملکرد اولیه خود را نداشته باشند. محصولات اپل این موضوع را متوجه شده و با پیام this accessory may not be supported موضوع را اطلاع می دهند. اصرار بر ادامه استفاده از این وسایل می تواند مشکلات جدی تری به بار آورد.

در فرآیند شارژ گوشی، کابل، شارژر و درگاه شارژ تنها بخش های نمایان هستند و بخش های دیگری نظیر مدار شارژ، باتری و حتی سی پی یو نیز درگیر این فرآیند هستند. استفاده از کابل و شارژر مشکلدار و یا غیر استاندارد می تواند به هر یک از این بخش ها آسیب وارد کند و خود همین ها هم می توانند به سایر بخش ها آسیب برسانند (مثلا باد کردن باتری به صفحه نمایش آسیب بزند و یا حتی باعث انفجار گوشی شود)

کلام آخر

اگر با پیام this accessory may not be supported مواجه شدید، توصیه داریم نسبت به عوض کردن وسیله جانبی مورد استفاده سریع تر اقدام کنید. اگر کابل و شارژرتان هم مشکل دارد، می توانید برای تهیه نوع استاندارد و مطمئن آن از طریق سامانه تعمیرات البان به نشانی www.elbaan.com اقدام کنید. یک درخواست رایگان ثبت کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.


منبع: تعمیرات تخصصی آیفون البان

محدودیت سنی اینستاگرام برای افراد زیر 13 سال، البته اگر راست بگویند

آیا چیزی از محدودیت سنی اینستاگرام شنیده اید؟ اگر اینستاگرام ناگهان از شما سنتان و یا تاریخ تولدتان را پرسید، نگران نشوید، می خواهد افراد زیر 13 سال را شناسایی کند و اکانتشان را تا رسیدن به سن 13 سال ببندد!

چرا محدودیت سنی اینستاگرام وجود دارد؟

اولین سوالی که به ذهن خواننده می رسد این است که این محدودیت سنی از کجا می آید؟ چه کس یا ارگانی آن را وضع کرده؟ پاسخ به این سوالات این را البان برایتان می گوید.

مطلب مرتبط: بازیابی اکانت هک شده در اینستاگرام

قانون حفاظت از حریم شخصی کودکان، (Children’s Online Privacy Protection Act, COPPA) تعیین کرده که حداقل سنی که افراد می توانند در شبکه های اجتماعی عضو شوند و مغایر با حفظ حریم خصوصی شان نیست، سن 13 سالگی است.

محدودیت سنی اینستاگرام ، البان

در سال 2019، نرم افزار TikTok به دلیل همین نقض قانون COPPA و اتفاقات ناشی از آن تقریبا 5/7 میلیون دلار جریمه شده است!

همین قانون است که باعث شده تا اپ های اجتماعی فیلترهایی برای کاربرانشان قرار دهند.

محدودیت سنی اینستاگرام به چه صورت اعمال می شود؟

نحوه تعیین سن کاربران و فیلتر شدنشان تماما بستگی به خودشان دارد. از کاربر سوال می شود و او پاسخ می دهد، برای جوابش هم نباید مدرکی ارائه کند! بنابراین کاربر به راحتی برای اینکه بتواند از آن اپ استفاده کند، می تواند به دروغ سنش را بیشتر از سن واقعی اش اعلام کند.

مطلب مرتبط: گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

محدودیت سنی اینستاگرام به دو روش اعمال می شود. اول اینکه اگر شما کاربر فیس بوک هم باشید، تاریخ تولدتان از آن اکانت خوانده خواهد شد. طبیعتا در این حالت شما بالای 13 سال دارید که در فیس بوک هم عضوید.

محدودیت سنی اینستاگرام ، البان

حالت دیگر این است که اینستاگرام در مورد سنتان سوال می کند. تاریخ تولدتان را می پرسد. شما پاسخ می دهید و تمام. اگر زیر 13 سال باشید، اکانتتان مسدود می شود.

خود اینستاگرام اعلام کرده که این سوال کردن به راحتی قابل دور زدن هست و به دنبال راهی هستند تا این اتفاق کمتر بیفتد. اما اگر هم بیفتد دیگر مسئولیتی متوجه آنان نخواهد بود.

استفاده های دیگر از این آمار

بدیهی است این آمار به دست آمده تنها برای اعمال محدودیت سنی استفاده نخواهد شد. اینستاگرام برنامه دارد تا در آینده ای نه چندان دور، امکان تبلیغات برای بازه های سنی هدف را هم به بسته های تبلیغاتی خودش اضافه کند و احتمالا از این روش هم درآمد بهتری به دست آورد.


منبع: تعمیرات موبایل در محل البان

محدودیت سنی اینستاگرام برای افراد زیر 13 سال، البته اگر راست بگویند

آیا چیزی از محدودیت سنی اینستاگرام شنیده اید؟ اگر اینستاگرام ناگهان از شما سنتان و یا تاریخ تولدتان را پرسید، نگران نشوید، می خواهد افراد زیر 13 سال را شناسایی کند و اکانتشان را تا رسیدن به سن 13 سال ببندد!

چرا محدودیت سنی اینستاگرام وجود دارد؟

اولین سوالی که به ذهن خواننده می رسد این است که این محدودیت سنی از کجا می آید؟ چه کس یا ارگانی آن را وضع کرده؟ پاسخ به این سوالات این را البان برایتان می گوید.

مطلب مرتبط: بازیابی اکانت هک شده در اینستاگرام

قانون حفاظت از حریم شخصی کودکان، (Children’s Online Privacy Protection Act, COPPA) تعیین کرده که حداقل سنی که افراد می توانند در شبکه های اجتماعی عضو شوند و مغایر با حفظ حریم خصوصی شان نیست، سن 13 سالگی است.

محدودیت سنی اینستاگرام ، البان

در سال 2019، نرم افزار TikTok به دلیل همین نقض قانون COPPA و اتفاقات ناشی از آن تقریبا 5/7 میلیون دلار جریمه شده است!

همین قانون است که باعث شده تا اپ های اجتماعی فیلترهایی برای کاربرانشان قرار دهند.

محدودیت سنی اینستاگرام به چه صورت اعمال می شود؟

نحوه تعیین سن کاربران و فیلتر شدنشان تماما بستگی به خودشان دارد. از کاربر سوال می شود و او پاسخ می دهد، برای جوابش هم نباید مدرکی ارائه کند! بنابراین کاربر به راحتی برای اینکه بتواند از آن اپ استفاده کند، می تواند به دروغ سنش را بیشتر از سن واقعی اش اعلام کند.

مطلب مرتبط: گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

محدودیت سنی اینستاگرام به دو روش اعمال می شود. اول اینکه اگر شما کاربر فیس بوک هم باشید، تاریخ تولدتان از آن اکانت خوانده خواهد شد. طبیعتا در این حالت شما بالای 13 سال دارید که در فیس بوک هم عضوید.

محدودیت سنی اینستاگرام ، البان

حالت دیگر این است که اینستاگرام در مورد سنتان سوال می کند. تاریخ تولدتان را می پرسد. شما پاسخ می دهید و تمام. اگر زیر 13 سال باشید، اکانتتان مسدود می شود.

خود اینستاگرام اعلام کرده که این سوال کردن به راحتی قابل دور زدن هست و به دنبال راهی هستند تا این اتفاق کمتر بیفتد. اما اگر هم بیفتد دیگر مسئولیتی متوجه آنان نخواهد بود.

استفاده های دیگر از این آمار

بدیهی است این آمار به دست آمده تنها برای اعمال محدودیت سنی استفاده نخواهد شد. اینستاگرام برنامه دارد تا در آینده ای نه چندان دور، امکان تبلیغات برای بازه های سنی هدف را هم به بسته های تبلیغاتی خودش اضافه کند و احتمالا از این روش هم درآمد بهتری به دست آورد.


منبع: تعمیرات موبایل در محل البان