البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

آمار فروش گوشی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶

براساس تازه ترین آمار و اطلاعاتی که توسط شرکت Strategy Analytics جمع آوری و منتشر شده است، مشخص شده که پرچمدار سال گذشته اپل یعنی آیفون ۶ اس، به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند در سرتاسر جهان شناخته می شود. از میان سه عنوان اول تا سوم در لیست گوشی های پرفروش و محبوب جهان، هر دو جایگاه اول و دوم از آن آیفون ۶ اس و آیفون ۶ شرکت اپل هستند.

آیفون ۶ اس در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۶ با رسیدن به رقم ۱۴.۲ میلیون دستگاه فروخته شده به عنوان پر فروش ترین محصول در آن زمان شناخته شد. رتبه دوم این لیست از آن محصولی است که دو سال از عمرش می گذرد. آیفون ۶ عنوان محصول دوم این رقابت را با رقم فروش ۸.۵ میلیون دستگاه از آن خود کرده است. جالب اینجاست که آیفون ۶ اس و آیفون ۶ توانستند رکورد فروش سامسونگ گلکسی اس ۷ اج که در ماه مارس امسال عرضه شد را هم بشکنند و در سه ماهه چهارم امسال، باز هم ۸.۳ میلیون دستگاه فروش داشته باشند تا گلکسی اس ۷ اج به عنوان سومی خود بسنده کند.

امروز هم گزارش انفجار یک مورد دیگر از گوشی های گلکسی نوت ۷ که خسارتی ۱۳۸۰ دلاری در اتاق یک هتل به وجود آورد احتمالاً اوضاع رقابت با اپل را برای سامسونگ خیلی سخت تر از گذشته خواهد کرد و در این میان هوواوی بیشترین سود را از این اوضاع خواهد برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.