البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

البان ، تعمیرات موبایل

البان ایجاد شد تا مانع از تکرار تجربه تلخ تعمیرات موبایل برای دیگران باشد.

سری های مختلف گوشی های سامسونگ چه تفاوتهایی باهم دارند؟

اگر تا به حال به قصد خرید گوشی از نوع سامسونگ به بازار مراجعه کرده یا در اینترنت سرچ کرده باشید متوجه سریهای مختلف سامسونگ با اختلاف قیمتهای قابل توجهشان شده اید. منظور سریهای S, J و A است.

y9izgK5cE

حال سوال این است: این مدلها چرا انقدر اختلاف قیمت دارند و چه تفاوتهایی باهم دارند؟ آیا لزوما ارزانتر بودن دلیل بر بدتر بودن است؟ یعنی میشود با پول کمتر گوشی خوبی داشت؟

شرکت سامسونگ برای آنکه بازار را در هیچ رده ای از دست ندهد و قادر به رقابت چه با گوشی های گران شرکت اپل باشد و چه با گوشی های ارزان قیمت چینی دست به ساخت و عرضه این سریها کرده است. معمولا سامسونگ گوشی های سری اس خود را اوایل سال میلادی با آخرین تکنولوژی روز عرضه می کند. در آن زمان سه چهار ماهی از معرفی سری آخر اپل گذشته و بالطبع این گوشی می تواند قوی تر از آن باشد.

s7-7

اواخر تابستان که زمان معرفی گوشی های اپل و برخی دیگر از شرکتها است سامسونگ هم دست به کار شده و سری های دیگرش همچون جی و آ و سی را معرفی می کند. این مدلها با آخرین تکنولوژی روز عرضه نمی شوند بلکه با آنچه یه گوشی خوب هوشمند باید داشته باشد و مورد استفاده خیلی از افراد است رونمایی می شوند.سری های آ با طراحی و کیفیت ساخت خوب برای رقابت با گوشی های اپل و سری های جی با قیمت بسیار مناسب و باطریهای پرعمر و قوی تر برای رقابت با گوشی های ارزان قیمت چینی عرضه می شوند.

samsung_galaxy_a5_2016

با یک مقایسه سر انگشتی در هر سایتی که به معرفی گوشی پرداخته متوجه نوع تکنولوژی به کار رفته در هر کدام از سری ها و همچنین کیفیت ساخت و سایر تفاوتهایشان خواهید شد.

در انتها دکی به خوانندگان این توصیه را دارد که هنگام تهیه گوشی میزان درآمد خود و میزان خواسته خود از گوشیتان را درنظر گرفته با کمی تحقیق این مهم را عملی نمایید.

منبع: تعمیرات گوشی در محل دیجی دکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.